sorunlarımvar

Şu an çok yorgun ve uykusuzum lan blog. Ama uyumam lazım, çünkü işlerim var. Çamaşır yıkatcam neyin... Odamı da toplamam lazım. Odam demişken, geçenlerde yere minder attım arkama da kullanmadığım bir yastığı aldım. O günden beri masamda oturmuyorum hiç, çok sevdim burayı. :)
Masamın üstü de kullanılamayacak kadar dolu, kağıtlar falan filan... İşte günlerdir toplayım diyorum bir türlü toplamıyorum. Sanırım bu yer'imi sevdiğim için toplama ihtiyacı hissetmiyorum. Bir de ben bağdaş kurmayı ve yerde oturmayı severim ondan.

Gece 2-3'ten önce uyumayı bir türlü beceremiyorum blog ya. Bir de fazlaca internette vakit harcıyorum o saate kadar, bu da beni rahatsız ediyor. Onun için dün kendime söz verdim, "gece 0o.00'dan sonra net'e bağlanmayacağım" diye. Ve evet, yaptım bunu. :) Biraz zor oldu ama yaptım. Ben de biraz freecell oynadım sıkılınca, aslında kitap falan okuyabilirdim ama nedense bilgisayar açıkken onunla bişeyler yapmak geliyor içimden, ve yatmadan da kapatmıyorum.
Çok vakit kaybediyorum galiba bilgisayar ve internetle... Ha internette faydalı şeyler yok mu, elbette var. Fakat benim biraz da bağlantı yavaş olduğu için, mesela Facebook'ta 15 dakika harcayacaksam, bağlantıdan ötürü o çıkıyor 45 dakikaya! Bunun gibi bir sürü site olduğu için de bir sürü vakit kaybı. Ben bunu yazarken bile aha bağlantı koptu. Şimdi yazdıklarımı kaybetmeden, bağlantıyı tekrar sağlamam gerekiyor (ip yenilemeyle vs)...
Neyse kendiliğinden geldi şimdi. :)

Bir de uykusuzluğun epey kötü sonuçları oluyor bende. Mesela bugün bir arkadaşıma "Diferansiyel Denklemler" diyeceğime "Analiz 3" deyip durdum. Beynim de bir bulanıklık oluyor. Şu anda da var, sanırım biraz kestirmem lazım. Ama onu yapamıyorum işte. Şöyle 1 saat uyuyim desem, 1 saatte uykuya dalamıyorum, daldıktan sonra da 2-3 saatten önce kalkamıyorum. Ah bir çözümü olsa... İşte öyle blogcum...Seni de güzin apla yaptım bu arada farkındayım. :)

(Fotoğraf: Kitty Gallannaugh Photography)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder