Merhaba

Uzun zamandır aklımdaydı, yaklaşık 1-2 yıldır, bir blog açmak ve yazmak. Hep erteliyor, üşeniyordum. Ama şimdi baktım ki nerdeyse 3 kişiden birinin blogu var, işte o zaman sürü psikolojisi olunca çok zor gelmez ya insana bişey, dedim ben de yazabilirim.
Bilgilerimi paylaşmak ve onları yoruma açmayı istiyorum, blogun bu anlamda iş göreceğini zannediyorum. Ya da bu blogu çok kişisel bişey de yapabilirim, ama ben sosyal mesaj vermeden, toplumsal konulara girmeden fazla durabileceğimi pek sanmıyorum. :)
Şimdi odamda oturmuş düşünüyorum ne yapsam diye, yemek mi yapsam acaba? Taze fasulye kaç gün dayanır acaba?.. Bunları düşünürkene ilk blog girdimi de yapayım.(Gerçi lisedeyken msn space'e yazıyordum geyik bişeyler, yani ilk sayılmaz bu.)
Hayırlı uğurlu olsun bakalım.

Fotoğraf: Kitty Gallannaugh Photography

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder