Sess-See!..Ses..

Bitmek bilmeyen ses kontrollerinin yaşandığı bir amatör rock konseriydi Esogü'deki. Tabi ekipmanlar kötü, gruplar ne yapsın. Ama yine de eğlendim.
Keti, Roller Coaster ve Voodoo'yu dinleme fırsatı buldum. Eğlenceliydi. Ayrıca sevgili üniversitemisde rock gruplarının dandik bir şekilde de olsa sahne alabilmeleri güzeldi.

Amatörce ve mütevaziyle yapılan her işe ayrı bir saygı ve sevgi duyuyorum. Çünkü bazı şeyler gerçekten emek istiyor ve bazı şeyler para için yapılmıyor. Bu iki şey birleşince de ortaya amatör işler çıkıyor. Burdaki amatör işler'i beceriksiz işler gibi anlamayın, keza o anlamda da kullanılıyor ya. Ama ben geçen ve ondan önceki iki sene amatör tiyatro yapmış birisi olarak amatör kelimesini asıl anlamıyla kullanıyorum. Hani şu amatör ruh lafındaki anlamıyla.

Ve bugün amatörce yapılan işler, yarınki profesyonel işlerin bir taslağıdır bence. O nedenle ki artsın ve desteklensin istiyorum. Bu müzik olur, tiyatro olur, dans olur... İnsana faydalı ne varsa... Bugün amatör yarın profesyonel, yada belki hep amatör...
Faydalı bir iş için uğraşan herkes amacına ulaşır inşallah diyerekten, konuyu bağlıyorum. :)

(Fotoğraf: Roller Coaster grubu, muhteşem(!) esogü rock sahnesinde) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder